Pazartesi, Mart 08, 2010

x & y

sigaraya gelen son zamdan sonra arkadaşlarımın parmaklarında ciddi sararmalar renk verdi. bende ustalıklı bir tütün sarıcısı haline geldim. hayatıma bodozlama giren bu illet, maliyet hesaplandığında cüzdan kabartan cinsten olmasa bile eksiltmediği de kesin.

tersten bakılınca sağlık sepet falan korunuyor gibi... paketlerin üzerinde jinglaw saw duyuruları falan... öleceksin, ağrılı öleceksin vs. dün iyiydi, oğlanla beraberdim, dostlarla hep beraberim bu üzücü cümlenin devam etme olasılığını kaldırıp bir nokta koyma zarureti(.)

dün bir şeyler kıpırdanıyor sanki diye d.ye sordum. bu zaman alır dedi d. sanırım birkaç forvet cümleyle kıpırdandığı hissi onda da uyandı. şimdi şimdi şimdi. bir şey olmamış gibi durmak mesafe almamak mümkün değil ve yakıcı sorun banka hesabı hala boş ve üzgün... bu akşam k. iskender'in son sekize giren dinletisine gitmeyi planlıyorum. kötü bir plan bu, hep kötü oldu. iyiye çevirmek isteme duygusu daha beter. belki nur ablada gelir şimdi bilmiyorum.

ha birde moda sahili on beş dakika uzaktayken, mutsuzluğu morfin gibi kullanan insanların evde oturma ihtimalini hiç ama hiç aklımdan çıkaramıyorum. bugün değil moda, beşiktaş'ta işim var belki yarın belki yarından da yakın. öptüm canım bir ara "belki" uğrarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...