Salı, Nisan 13, 2010

beklenti

sabah kalktıktan sonra sarma tütün sonra normal sigara ve kahve nette kısa bir tur, birkaç parça Türker'in yazdığı yeni öyküyü okuduktan sonra biraz rahatlama hissi sonrası yine huzursuzluk. evdeki eşyalar gibi bekliyorum. masaüstünde bir gece lambası istiklalde satılan beş liralık bir resmi aydınlatıyor açmasam aydınlatmaz, O, beni aç diye bekliyor, resim bana bak diye bekliyor, kitaplar oku diye, sigara ateş bekliyor. Mutfaktaki bulaşıklar makineye atılmayı iski su parasını ödememi, dünya güneş tutulmasını bekliyor. bu kadar şeyin arasında, benim beklemem neyi değiştirir ki?

2 yorum:

  1. Beklenenin yüreğini ;)

    YanıtlaSil
  2. peki ağzından çıkmayı bekleyen kelimeler var mıydı?
    ya da telefonun çalmayı bekledi mi hiç?
    herşey bekler de, insan kendisini bekleyebilir mi?

    böyle şeyler merak ediyorum işte.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...