Perşembe, Kasım 04, 2010



11. tez'at

sevgilim tenindeki Vivaldi’yi sildirdim
dinleme, çünkü ben kendi ormanımın hayvanıyım
.

sefaletti çok kişiyi birden sevmem
güzel yumruk attılar, anama sağlam küfrettiler
saldırmadım

ah roza kirli bırakılmış bahçelerde bahar severim ben
ağzım iyi laf yapıyor fabrika sanki dudakların
ben öptükçe, laikleşiyorsun
greve çıkma!
karanlık yerlerini çok seviyorum. ağır sanayim olsana!




zalimi sevme diyorlardı eskiden,
zalimin zulmü varsa diye okunuyordu o şarkı
dur küfretme! zalim de mazluma dahil. kıta Afrika’sında
seni çok seviyorum roza
ben ihanet ederim. sadakatin iki kişilik nasılsa
hem ihanette ölüme dahil, yaşıyoruz şükret Allah’a

rakı dilime yakıştı,
Türk sanat müziğiyle dinamitler hazırladım
Türk sanatını bildim, minyatürden natürmort cümhüriyetler.

varlığını varlığıma emanet eden, çokuluslu törenler bunlar
yanlış; kıramaz insan bir başka insanı.
doğru; kutupta belki.

seni sevmem bişey değiştirmez.
dikseler bizi, şöyle taksime doğru,
dokunamayız ama, ölüler heykellerini görmez ki!

seni sevmem bişey değiştirmez
dağatırmananağaçları düşün
yanık kokusu yükselen ı‘saviS
kahraman maraşlıları düşün
dondurmayla avutuyor katledilen çocukları

seni sevmem bişey değiştirmez
fanilam temiz sayende
dünyaya basıyorum ayaklarım kirli
seninle yatıyorum.

bu bile dünyayı değiştirmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...