Cuma, Kasım 05, 2010

garip ki ne garip

Facebook'ta beni rahatsız eden bir şey vardı. Her ne kadar hesabımı askıya alsam, dondursam da beni neyin rahatsız ettiğini bulmuş değilim. Klasik, "özel hayatın mahremiyeti kalmadı, nedir bu sosyalleşme çabası?" gibi açıklamaların çok ötesinde bir şeyler olduğunu seziyorum. Pek bulabilmiş durumda değilim. Belki yanlış bir yerden bakıyorumdur. Bu olası.

Sosyal Ağ -Social Network- filmini bugün izledim. Nasıl buldum, onuda bilmiyorum. Sonuçta bir D. Fincher filmi izlenmesi gerekiyordu.

Google'a, "Facebook'un Sosyolojik Tanımı" yazdım ve araştırmaya karar verdim. Karşıma çıkan bağlantıların ilk dördü alttaki resimde görüleceği üzredir.


Andy Warhol'un, "Gün gelecek herkes on beş dakikalığına meşhur olacak," sözü ciddi şekilde güme gitmiş gözüküyor. Facebook hakkında birkaç şey okuyayım dediğimde, arama devi google'a başvuruyorum fakat gördüğüm şey ilk dört sırada facebook bağlantılarının olması.

Kılıç balığıyla kale fethetmeye çalışmıyorum elbette. Yalnızca bu biraz fazla geldi.

Bir arkadaşımın seneler önce kurduğu bir yapım şirketi var. Kısa adı KSBA Entertainment... İlk duyduğumda ben de ilk duyan tepkisi vermiştim. Vay be! "Açılımı ne" diye sorduğumda, Körler Sağırlar Birbirini Ağırlar demişti.

2 yorum:

  1. selam;
    filmi nasıl buldun? izlemedim, fikrini almak için soruyorum.

    YanıtlaSil
  2. D.Fincher için izlenebilir. Çok fazla bir şey yok.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...