Çarşamba, Haziran 01, 2011

Sakin çevik sakin!

İktidarın polisine alışamadım. Göstericilere KGB ya da Rum ajanı gibi davranıyor. Ufak bir basın açıklamasını kanla bastıran bu polisi; koşmaya başladıklarında şefleri bile durduramıyor. "çevik sakin çevik sakin," pitbull gibi hareket eden polisin eli kanlı ve iktidarın yanında olduğu gün gibi ortada. Kendimi artık güvende hisetmiyorum. 

Filistin ya da  İsrail de yaşasak neyin ne olduğunu bilir öyle davranırız fakat, ya arkdaş ben işten çıkmış evime gidiyorum. Bir hafta içinde 5 kere bir insan aranmaz ki. 
N'oluyor amına koyayım darbe oldu haberimiz mi yok, nedir? "Polis sizin için var." diyorlar. "Ben, seni bir haftada beş kez arasam rahatsız olmaz mısın?" diyorum. "Biz" diyor "sivilleri bile arıyoruz. Sizi koruyoruz." Neden kimden be kardeşim neden kimden. Ortalığın amına koydunuz huzur bırakmadınız insanda.
Bu kadar olmaz.   



Bizim için varlar doğru, Metin Lokumcu kimin için vardı peki adi adamlar.
Başbakan da diyor ki; ‎"Bir tanesi de kalp krizi geçirerek, kimliğini bilmiyorum, üzerinde durmaya da gereğini duymuyorum kalp krizi sonucu ölmüş..." hiç oralı bile değil yani. 
Ölümü bile bizim sizin diye ayıran bir adamla karşı karşıyayız. Ben artık bu adamı seçen halkı da demokrasi kisvesine sığınıp "ya baba halk seçti napalım" diyemiyorum. Kişisel özerklik diye bir şey olsa ona sığınmak istiyorum. Sevmiyorum bu puştları sevmiyorum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...