Çarşamba, Ağustos 24, 2011

biz birbirimizi öpüp yatıştırıyoruz!

farketmeden ömerin doğum gününde dostumu öpüyorum. yuh nasıl lan evet işte öyle shot bardaklarıyla en son hatırladığımız vodcaların gazabına uğruyoruz. dans ediyoruz müziği duymuyoruz ama 5 erkek güzeliz 4 müydü yoksa hiçbirimiz hatırlamıyoruz. olsun diyoruz kırılan bardaklar ayaklarımıza batıyor lan olsun nolacak ayak bu keser atarsın geçer. ama ayaklarımız kirli değil ki bizim yer yer bunu düşünüyoruz kesmiyoruz bira istiyoruz, abi bira lazım içkisiz kaldık. seni seviyorum abi ama bazen gıcık ediyorsun beni evet evet ziverberlindeyiz kafalar yine bildiğin gibi. biri kendini pencereden attı, asansörle yediden eve çıktı bir daha atlamayı düşünmüyorlu bir hikaye anlatsam kimse yemez ama bu gecelerin sonunda bizden biri ölecek adım gibi biliyorum, biz birbirimize iyi bakıyoruz, öpüp belki yatıştırıyoruz içkisini koyuyoruz, sigara uzatıyoruz ve kimse bunu anlamıyor. lan güzel kızlar bizimle hiç yatmadı, biz hepsini hatırlıyoruz. sevgililerimizde alınıyor, sonra geçiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...