Pazar, Haziran 24, 2012

neden yuvarlanıyorsun?

neden yuvarlanıyorsun? 

dün türkiyenin arap saçına dönmüş hukuk sisteminin kalelerinde papatya toplamaya gittim. bir iki de ufak işim vardı onları hallettim! beni mal müdürlüğüne yollayan gebe bir hanım'a, kilolu ama hoş karşılayan memura iua şerefine, adliyeye girer girmez ikiyüz kişilik bir güruhun birbirine girip jandarmanın bile müdahale edemediği organizasyonu hazırlayan halkıma teşekkürlerimi sunuyorum.

neden yuvarlanıyorsun?

cezaevinden çıkan arkadaşı dinlerken ipe sapa gelmez şeylerden 5 ay yattığını, kendisine sadece bir kartvizit verildiği için kck'ya üye olmaktan yargılandığını anlattığında eve telefon açıp "duygu, bavulu hazırla gidiyoruz" diyemedim. çünkü hanım izmir'de şu an muhtemel bir plajın altın kumlarında güzelim omuzlarını bronzlaştırmaya çalışıyor.

kadıköy dönüşü biraya oturduk saat 03:00'te süper bir bmw eve bıraktı rengini hatırlamıyorum kimin kullandığını hatırlamıyorum ama bmw markası bu olmalı anahtarımı bulup merdivenleri, evereste tırmanan bir dağcı edasıyla katederken her dağcının başına gelebilecek olan şey benimkine de geldi elbette, ayağım takıldı ve komşunun sorduğu soruydu, neden yuvarlanıyorsun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...