Salı, Haziran 12, 2012

Valla yok bi'şey!

Boktan gün. Yunanistan, Çek'lere yenildi. Hem de 2-1! İddia oynamadığıma sevindiğim bir gün oldu. Züğürt tesellisi! Ne zaman oynasam kaybedenin önde gideniyim.

Neyse boktan dedik ya, kıvamından bahsedelim. Saat 09:14 iş yerindeyim. İş yeri, sırattan geçememiş, cezalarını çekmek üzere gönderilen fanilerin cehennemi gibi yanıyor. Oturdum bilgisayarı açtım, ter akıtıyorum... Partilerin saçma sapan grup toplantıları var, günlerden Salı. Dinlemeyeyim diyorum, dinlemiyorum da. Saat     12 : 00 arıyorum, ağlıyor kadın.
-N'oldu?
-Yok bi'şey.
-Kızım!
-Valla yok bi'şey!

!!!

Kendimi işten başka bir yerlere atmak istiyorum. Cehennem bile daha huzurlu gelebilir. Neyse. Arkadaş arıyor, diyor ki; falancanın babasına kan lazım, yarın ameliyata girecek... Kan grubun ne? A diyorum. Tamam, biz falanca hastanesindeyiz. Atlayıp gidiyorum 19 S'ye... Bir saniye o 19 S o hastanenin önünden değil taaa anasının hörekisinden geçiyor! Ama olsun iyilik yapacağım ya... Neyse hastanedeyim. Muhabbet, kan testi, çay içme, biraz siyaset, biraz hayat, çokça sıcak... Evet çok sıcak, bira yok bira değil şimdi. Şimdi sağlık. Ayşe geliyor, diyor ki, doktor, fark etmediğin bir soğuk algınlığı geçirdiğini söyledi, kendine dikkat etmelisin. Fark etmediğim bir aids'te olabilirdi bu, şimdi kendimi daha iyi hissediyorum!

Eve geliyorum bilindik evraklar gelmiş, bilindik suçlamalar... İki haftalık ceza, dam da diyorlar onun adına, hemen çıkartıyorum. Arkadaşım olmadığı, telefon açıp cevap alamadığım arkadaşlarım olduğundan ev de bolca küfür ediyorum. Biraya davranıyorum şu an henüz yani şimdi 5 bitiyor...
Nick Cave sol taşağın olmaya da razıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...