Çarşamba, Temmuz 11, 2012

abi şu sıralar ne yazıyorsun? sorusuna cevap veriyorum.

Uzun bir senaryo için kolları sıvamayı düşünüyorum - ee düşünme artık harekete geç, iç ses- evet evet.

Kısa diyalog

-abi kız niye böyle
-uzun hikaye, al şundan iç anlatayım.

Dur bunu Zeki Demirkubuz çekti ya la!

Yeniden...

-Rıfkı: Abi çocuğu ne yapacaksın?
-Deniz: Bilmiyorum Rıfkı, ama buralarda kalamayız artık.
-Rıfkı: Abi annesini özleyecek biliyorsun
-Çocuk: Baba.. baba..
-Deniz ... Efendim yavrum efendim çocuuum.
-Çocuk: Kimle konuşuyorsun?
-Deniz: Rıfkı amcanla
-Çocuk: Ama kimse yok ki yanımızda.
-Deniz: Biliyorum evladım. Benden duymuş olma ama sende yoksun!

Deniz insan sesleriyle, siren sesleri arasında Beyoğlu'nun göbeğindeki avm'den uzaklaşarak koşar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...