Pazartesi, Temmuz 09, 2012

böyle güzel mi?



yavaş yavaş -yine- insanlardan, girdiğim ortamlardan eski ve yeni tanıştığım insanlardan uzaklaşmaya, kendimi geri çekmeye başladım. dönemsel olarak bunu yapıyorum. birden kendim dahil her şeyden soğuyor, kendimi onlardan itiyorum. iyi de oluyor. kalabalıklardan şimdiye kadar fazlasıyla yara alan ben, eğer kendimi geri çekmezsem o kalabalıkların başına bela oluyorum.




tabii ki kendimi geri çekmemdeki en önemli sebep tanıdığım insanların geri zekalıca düşünceleri, konuşmaları, hatta düşünmemeleri... kendimi dahi anlamazken karşımdaki insanla ilişkiye girmem beklenmemeli.

böyle dönemlerde sinir sistemimdeki boşluk genelde -fazla akıl yormam sonucunda- deprem sayesinde eksik kalan kısımlar doluyor ve bir psikologda buluyorum kendimi. şu sıralar sosyal medya, insanlar, hayvanlar, ölenler, kalanlar, aile her şeyin dışında kalmak istiyorum. bunu ne kadar yapıyorum? yapabildiğim kadar elbette. siyasetinde, kurumlarında, devletinde canı cehenneme... şimdiye dek acıdan başka bir şey uzatmadılar.




neyse...




sadece romanımı bitirip, köşeye çekilmeyi düşünüyorum.

bunun için hızlı yazmalıyım çok hızlı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...