Pazartesi, Temmuz 09, 2012

sarhoş

on yıllık iktidar akşamcıların çanına ot tıkadı. neler yapmadık/yapmadılar ki; moda  sahilinde tayyib'e içiyoruz kampanyalarından tutun, alkolik hareket engellenemez minvalinde gelişen sosyal medya etkileşimlerine kadar. kadıköy'de sokakta içiyorlar diye eli sopalı bir grubun saldırısına maruz kalan yedi kişi de var bu arada. onlardan ses seda çıkmıyor. gerçi doğru, alkoliklerin hafızaları pek iyi değildir.


sorun şu ki, artık içki içecek parayı, bira şişelerini satarak bulmaya çalışan insanlar var. bunlar gün geçtikçe çoğalıyor. bu insanlar sabahtan başlayıp, öğlen sızıp, akşamdan sabaha kadar içer. üstü başı alkol kokar, genelde yüzlerinden alkolik olduklarını anlarsınız.

ben aslında size başka bir durumdan dem vurmak istiyorum. yani tanıdığınız zenginlerle bir konuşsanız da bu insanlara bir el atsak, ben tanıdıklarımla konuşmaya başladım hepsi bana uzaydan gelmiş muamelesi yapıyor, şimdilik! haklılığımı ispatladığım da, hep beraber boğazda rakı içmeye gideceğiz.

ha unutmadan alkoliklerin muhabbeti bir noktaya kadar çok iyidir. yani kafayı bulmaya yakın masadan ayrılmanız, sizin için daha iyi olacaktır. çoğu zaman zararsız, eli açık, insanlardır. yeter ki içkisine dokunmayın. donunu alsanız çıtını çıkartmazlar.









türküye bayılırlar, güzeldir sesleri. yahu al sana aydın boysa bu adamı sevmiyorsan onları da sevemezsin. aynı kafada insanlardır. tatlı tatlı konuşurlar, uzundur muhabbetleri.

şimdi bira almaya gitmeliyim.
seviniz.




bu da benden size, eğer rakınız yanındaysa daha iyi gidecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...