Cuma, Temmuz 20, 2012

Ufak bir duyuru

İki gündür ilginç şeyler yaşıyorum.

Dün itibariyle facebook hesabımı açtım ve dün eve gittiğimde şöyle bir iletiyle karşılaştım. ,


"06 Ankara'dan hesabınıza giriş yapıldı."


Ve bugün

"... Yalova'dan hesabınıza giriş yapıldı. Tanımıyorsanız kutucuğu işaretleyin ve şifrenizi değiştirin!" 


Bir de blog'da hiç beklemediğim bundan iki yıl önce yazdığım yazıların okunması dikkatimi çekiyor. Son iki günden beri bu olayların artması dikkat çekici.


Yakın zamanda sosyal medyayla alakamı kesebilirim.   

3 yorum:

  1. o şehir olayı biraz da facebook'un halt yemesiyle alakalı. bundan 4-5 ay önce benzer alakasız şehirlerden hesabıma girildiğini görmüştüm, şifremi değiştirdim. sonra fark ettim ki o alakasız yerlerden giren benim. o alakasız şehir hesabımda olduğum zamanlar aktif görünüyor. tabi diğer türlü de olabilir, bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ah ek olarak, aygıtlara ad vermek takip açısından daha kolay oluyor. güvenlik ayarlarından falan yapılıyordu sanırım.

    YanıtlaSil
  3. kontrol ettim eve gelirken ve sabahın 6'sında girilmiş. şifremi güzel bir küfürle donattım. hakkımızda hayırlısı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...