Cumartesi, Kasım 17, 2012

sakıncalı ruhun duaları

çünkü böyle olsun istedi.
ben bir şarkıya inanmıştım teninde
iyiydi

çünkü böyle olsun istedi.
bir ambulans hızıyla öpmüştüm, ölüyordu çünkü,
çünküsü yok öpmek istemiştim başka bir hastalıklı ruhu
çıkartıp içimden içine dahil etmiştim
bak yine mutlu bir kıta olamadık.
çünkü o böyle olsun istemişti.

dokunup elleriyle kışı yazlayan bir hali vardı
okşayıp şeytanı allaha inandıran
yanmış bir ormanın ruhunu gezdirirdi içinde
vahşi hayvanları vardı, gözlerine baktığımda gördüm
gözleri, gözleri şelaleye övgü bir incelikti
elleri üşürdü ama hep
çünkü böyle olsun istedi.

ruhumdan ruhuna gerilen bir dua gibi
sağlaması yapılmamış bir son
hangi limandır, hangi otel odası
ya da hangi mektup şimdi
içimizde akan kanı hayatla buluşturacak, foseptikle, toprakla
neşter mi dersin bir güle verilecek son hediye

sen, sen bana bir daha gelme
gitmiyorsun, girip kalıyorsun
çünkü
kanatlarım yok senden başka.

o hep böyle olsun isterdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...