Salı, Aralık 11, 2012

the end

Ben çok yanılıyorum arkadaşlar, görüyorum 63 kişi olmuşuz. Toplansak bir kurtarılmış mahalle kurarız Basar yıkarlar o ayrı! Ben yazarken yani şu anda Azer gibiyim, kaldıramıyorum artık, küfür edesim var düzen geliyor sürekli aklıma, çıkıp özel mülkiyetin duvarlarına yazasım var. Olmuyor. Yani çok açık yazıyorum, korkuyorum da, o da kesmiyor, sosyal medyayla alakalı bazı sorunlar var, açıkça yazmak yüreklilik gerektiriyor üstelik, başına bela almak, polisin kapına dayanması ya da bu gibi şeyler... Yoldaş demeye bile çekinir oldum örneğin, kızınca, sinirlenince Ah Musin gibi beş bin adam oluyorum.

Ahmet Kaya'yı hatırlayıp faça atasım geliyor, bir Amy W. havasına giriyorum, ee arada içki falan da var. Katlıyor haliyle, koca bir Kadıköy oluveriyorum.

Kısaca, nereye kadar böyle kolaylıkar bilmiyorum.

Arkadaşlar son, yoldaşlar öldü, medya gururunu korurken.

Bana çok söz düşmüyor.

Sadece eyvallah'tan ve hayırlı olsun'dan başka ne kalıyor geriye onu da bilmiyorum.

Bir adam gibi yazdım "şimdi homofobik falan da diyorlar" o kadar la alakalı bir la-mı-cim- mimiz var ha la!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...