Pazar, Şubat 09, 2014

Anneanneye güzelleme ya da ört şu kapıyı cennete git.

Q7'yi düşünüyordum ki, tanımadığım bir kızın yüzündeki acıklı ifadeyi gördüm. Dudaklarını ısırdığında göz göze geldik. Sonra sokaktan geçen ve önünde durup dua eden insanlar.. Saf tutup, tabutu omuzlayanlar.. 
Kaynvaldem ne İngilizce bir kelime sonra. 
Merhume'de gelinen son noktayız, çağ; NFS Shift veyahut Gran Turismo gibi geliyordu ki kendimi cenaze arabasında buldum. Lök gibi oturdum, it gibi içtim, albümleri indirip itinayla gözlerimi döktüm.
Dün bir devir katlanıp kaldırıldı daha doğrusu mezarın sağına yatırıldı. Kefenin ipleri açıldı, -sanırım, rahat etsin diye bunu yaptılar- dün yalnız ölünebilir günüydü. Öyle yapıldı.
Kaynvaldem döndü dedi ki, where friends who love you?
Soru işaretinden çok ünlemli bir gündü. 

Sonra sonsuz duş alma isteği. Bunu anlamadım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...