Cuma, Kasım 14, 2014

Metin'siz bir yara


.



Metin Kaçan’a
kanayan yaradan akıyor ince, garip bir acı
daha da sevgili olamayız bu kadar öldüğümüz hayatla
hızına yetişemiyoruz ne gülüşün ne de ölümün
cebinden çıkartıp bakakaldığın fotoğraflarda artık yoksun.
ve zincirini koparıp saldırmıyor dağ gibi hayvanlar.
uçurumun kenarında heyecan yok, insan ruhunda giz bitti, insanın insana ziyan ettiği kelimeler şimdi çöp.
ben, ben seni atlardan soruyorum Meto
atlara kızıyorum, doludizgin koşanlara
türkçe nazik dil biliyorsun Meto
kendi işimizin orospusu olmalıydık biz
işin ibneliklerini bilmeliydik.
biliyorum bunlar geçmiş zaman kipleri
kendi kendimizi tasarlayıp inşa ettiğimiz bekâr odaları çok bulutsuzdu
bize yağmurlu, havası kapalı yarım gramer, bize bol soru işaretleri,
sana kadın ve ünlem verdiler.
‘seni bunca demokrasi bolluğunda,
bunca kadın faşizminde,
bunca buncalar arasında sevmek elbette zor’ derler de inanma Metin.
soyadına uygunuz. adın elbette büyük harfle başlayacak, adın Meto adın
dünyadan alamadığımız öcün serseri güzergahı.

İnan Ulaş Arslanboğan

http://kaoscocukparki.com/metinsiz-bir-yara/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...