Perşembe, Kasım 27, 2014

Tezer Özlü

“Okumayı bırakıp sokaklara çıktım. Sabahın serin havası geçmiş, yumuşak bir bahar 

havası parlayan güneşle caddeleri doldurmuş. Akşam yaklaştıkça güneşin parıltısı 

güçleniyor. Gecenin geç saatlerine kadar sürüyor gün. Uzun caddelerde yaşamı o kitapta 

olduğu gibi yoğun yaşayıp yaşamadığını düşündüm. Aşkı, duyguları, özlemleri? Yoksa ben 

yaşanan tüm olayların bir gözlemcisi, dünyanın, duyguların özlemlerin, ülkelerin, 

alışkanlıkların bir seyircisi miyim?...Hep bir yere yerleşmek istedim. Peki ama neden hep 

yollardayım?..Eski kentler, dar sokaklar, eski binalar, yeni caddeler, gökdelenler, kahveler, 

alış-veriş merkezleri, Mac Donalds’lar, puplar, blucinler her yerde birbirine benziyor. 

Görmek, görmek, görmek. Artık ilgimi çekmiyor.Beni insanlar ilgilendiriyor. Ama burada, bu 

kentte ne bir bağlantı, ne de konuşacak birini arıyorum.” 

Borges Defter'inden alıntı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...