Salı, Ağustos 18, 2015

aslında yalnız değiliz.


Burayı ben bırakıyorum sizler bırakmıyorsunuz. Dün okul arkadaşlarımdan biri geldi ve blog hakkında soru sordu, pek ilgilenemiyorum dedim fakat biraz önce istatistiklere bir göz gezdirdiğimde bloğun yalnız kalmadığını gördüm.

Çok fazla üretken değilim şu sıralar... En son RED Dergisine bir yazı yolladım. Yeni çıkacak bir dergiye -adı kahverenkli- Sait Faik minvalli bir yazı yazmam gerekiyor bilemiyorum...

Sonra şiir yazmaya çalışacağım uzun zamandır ŞİİRDEN'e göndermiyordum. Bakalım...

Şiir kitabı "sakıncalı ruhun duaları" Eylül gibi çıkıyor. Acımasızca eleştiri bekliyorum.

Buraların bensiz de yalnız kalmadığını gösterdiğiniz için tanıdık tanımadık herkese teşekkür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...